اخبار کارگری و اجتماعی کردستان
نشریه اکتبر نشریه رسمی کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران-حکمتیست

حمایت معلمان مریوانی از محمد حبیبی
شماری از معلمان شهرستان مریوان برای پشتیبانی ا محمد حبیبی معلم زندانی در بند در شهرستان مریوان دست به اعتراض زدند و حمایت خود را از این معلم زندانی اعلام کردند.

مرگ یک نوان سنندجی به علت خطای پزشکی
یک نوجوان سنندجی به نام نیما آزاد به علت تزریق آمپول اشتباهی در یکی از بیمارستان های شهر سنندج بعد از یک هفته کما جانش را دست داد. نیما آزاد به علت مریضی آپاندیس به بیمارستان مراجعه کرده بود.

کشته شدن یک شهروند بوکانی در هولیر
یک کارگر اهل شهرستان بوکان به نام امید قرنی به دست صاحب کارش در شهر هولیر کشته شد. دلیل قتل این شهروند بوکانی اعتراض به صاحبکار بدلیل عدم پرداخت حقوق بوده است.

زخمی شدن یک کولبر
به علت شلیک نیروهای مسلح در منطقه سوما برا دوست یک کولبر به نام سینا حمیدی به شدت زخمی شد و اکنون در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ارومیه بستری میباشد.

زخمی و کشته شدن پنج نفر
روز شنبه گذشته به علت برخورد دو دستگاه خودرو سواری در نزدیکی ابادی سرا در جاده سقز بوکان چهار نفر زخمی شدند و یک نفر کشته شد.

خودکشی یک نوجوان در پیرانشهر
یک نوجوان بیست ساله اهل شهرستان پیرانشهر به نام بهزاد مصطفی پوربا حلق آویز کردن خود دست به خودکشی زد و به زندگی خود پایان داد. به گفته نزدیکان این نوجوان مشکلات مالی و خانوادگی علت خودکشی بوده است.

آتش گرفتن بیش از چهارده هکتار جنگل های ایلام
به علت آتش سوزی در مناطق غرب رودبار و ابادی های دور و بر شهر ایلام چهارده هکتار از زمین های کشاورزی و جنگل های ور و بر این شهر در آتش سوخت و باعث خسارت فراوانی به کشاورزان این منطقه شد.

خودکشی دو نوجوان بوکانی
در روز های گذشته دو نوجوان اهل شهرستان بو کان به نام های مهدی سهرابی و مسعود با حلق آویز کردن خود دست به خودکشی زده و به زندگی خو پایان داده اند. هنوز علت مرگ این دو ن جوان معلوم نشده.

به آتش کشیدن یک زن در سنندج
در چند روز گذشته یکی از قاضی های شعبه دوم دادیاری دادگاه شهر سنندج به نام ارسلان اکبر پور به علت دعوای خانوادگی، همسرش را آتش زد و به علت شدت سوختگی همسرش را به بیمارستان شهر تبریز انتقال دادند.
پردل زارع 09/06/2019
Pordelzarh1985@gmail.com