اسفند ماه مضحکه انتخابات یازدهم مجلس اسلامی بر گزارمی شود.برگزاری این انتخابات بعد ازخیزش انقلابی آبانماه و حمام خونی که جمهوری اسلامی راه انداخت ابدا روتین و عادی نیست .نه برای جمهوری اسلامی و نه برای مردم . نه تنها انتخابات که هر رویدادی از این به بعد در جامعه ایران مهر این واقعه خونین را بر خود دارد و معیاربر خورد مردم با جمهوری اسلامی است . انتخاباتی که بر متن کشتارو به خون غلطیدن جوانان مردم و تهدید و ارعاب میخواهد برای رژیم جنایتکاراسلامی اعتباری کسب کند باید با تمام توان برای ناکامی آن تلاش کرد. نباید اجازه داد که سران جنایتکارو قاتلین مردم این انتخابات را به آسانی برگزار کنند و مشروعیت برای خود کسب کنند.
روشن است طیفی که به هر دلیلی منفعتشان به ماندن این رژیم گره خورده است کاندید می شوند و یا از میان صاحبان حفظ نظم موجود انتخاب می کنند.کسی که انتظا ر شرکت مردم در این نمایش مضحکه اسلامی را دارد و یا برای آن تبلیغ می کند اگر شریک جرم سران قاتل جمهوری اسلامی نباشد منفعت مشترکی با انان دارد . انتخابات در جمهوری اسلامی ، انتخاب ما نیست .به هزارو یک دلیل انتخاب مردم نیست .برای مردمی که ۴۰ سال است نونشان و زندگیشان توسط مشتی فاسد و دزد و سرمایه دار و جنایتکاربه گرو گرفته شده است انتخابشان نیست .برای مردمی که روزهای خونین آبانماه را پشت سر گذاشتند ، برای مردمی که فرزندانشان مورد تهاجم وحشیانه سران و مزدوران همین رژیم قرار گرفتند و در خون غلطیدند، برای اکثریت مردمی که شاهد این همه جنایت بودند انتخابات مجلس یک مضحکه اسلامی بیش نیست و نباید جدی گرفت .
برای مردمی که به دلیل فقر ، گرانی و معیشت چندین در جه زیر خط فقر به اعتراض بر خاستند ، کشته شدند و دستگیر و زندانی شدند باید بگویند پیشکشتان ، این انتخاب ما نیست . انتخاب ما سرنگونی رژیم و مجلستان است . انتخاب ما سر نگونی تمام و کمال حکومت و همه دستگاههای سر کوب و استثمارتان است . این انتخاب به ما ربطی ندارد. ما انتخاب خود را کرده ایم . درروزهای دی ماه و بعد ازآن ، در روزهای خونین آبانماه ما انتخاب خود را کردیم و شماها نشان دادید که از مانیستید .شما ها ، همه ، با مجلستان به ما اکثریت مردم کارگر و زحمتکش ، جوانان بیکار و بی آینده ، زنان زیر ستم بی ربطید . ما انتخاب خود را کرده ایم . اگر روزهای آبانماه لرزه بر اندامتان انداختیم و زورمان نرسید که حکومت و مجلستان را پائین آورده و بر سرتان خراب کنیم ،دوباره بر می گردیم و به جانتان می افتیم . اگر این با ر زورمان نرسید و در مقابل وحشیگری و قصاوت شما عقب نشستیم ، بار دیگر با قدرت به میدان خواهیم آمد و تکلیف خود و مجلستان را روش خواهیم کرد.این مجلس حکومت صد هزار اعدام است . مجلس حکومت مستبد مذهبی و مدافع اقلیتی مفتخور و سرمایه دار است که ۴۰ سال خون مردم را در شیشه کرده اند . این مجلس حکومتی است که هزاران جوان و کارگربیکاررا در شهرهای کردستان وادار به کولبری و برای لقمه ای نان مجبور به بازی با جان خود می کند. این مجلس حکومتی است که در مجالسش تصویب کردند که کولبری شغلی غیر قانونی است و مزدورانش را مجاز کرد که به آنها تیر اندازی کنند.این مجلس حکومتی است که جوانان را به دلیل فقر و بیکاری و برای پیدا کردن لقمه ای نان روانه کوهها و با خطر مرگ مواجه می کند.
این مجلسی است که همه قوانین آن و به آنچه که عمل میکند در راستای حفظ نظم استثمارگرانه و سرکوبگرانه موجود و در مقابل منفعت اکثریت مردم مزد بگیر قرار دارد.این مجلس آدمهای دزد و مفتخور و حامی حکومت دزدان و مفتخوران است وباید با حکومتش به زیر کشید و فرصت انتخاب به آنها نداد. اگردر دوره های گذشته و تا قبل از اعتراضات دی ماه برای رژیم اسلامی انتخابات فرصتی بود تا با دروغ و نیرنگ و فریب و تو هم ،بخشی از مردم را به پای صندوق تقلب ودروغ بکشاند و مشروعیتی برا خود کسب کند. این دوره و بخصوص بعد از اعتراضات سراسری آبانماه دیگر به سر آمده است .
دیگر “دوره انتخاب بد و بدتر و یا رای من کو” به پایان رسیده است . مردم به درست گفید و شعار دادید که “اصلاح طلب ، اصول گرا” دیگه تمومه ماجرا وبا چشمان خود دیدید که چگونه خاتمی متقلب ،رئیس اصلاحات و برای کشتارمردم در روزهای آبانماه از خامنه ای جنایتکار تشکر کرد که “چگونه دستورکشتارمردم را صادر کرد”.
دوره انتخاب سبز و بنفش نیزبه پایان رسیده است . دیگر کسی باورشان ندارد . همه از یکجنسند . و همه تلاش آنان برای بقا و حفظ رژیم است . ابعاد جنایت و وحشیگری رژیم در روزهای آبانماه آنچنان بود که تعدادی از نمایندگان همین مجلس کذایی لب به اعتراض گشودند . این هم حیله اسلامیها و آخوند مثلگان است که تعدادی به دلیل منفت و نجات رژیمشان اززیر تیغ خشم و نفرت مردمی که قربانی و یا شاهد این جنایات بودند به در ببرند . اما این اعتراض خودیها ست و اعتراضشان تنها به نفع رژیم و برای بقای آن است .
مردم آزادیخواه کردستان ، کارگران و زحمتکشان
بیشتر از دو ماه به برگزاری انتخابات کذایی مجلس اسلامی نمانده است . بعد ازروزهای خونین آبانماه واز امروز تا بر گزاری این انتخابات باید کاری کرد که فرصتهای زیادی را برای ادامه بقا از رژیم جنایتکار اسلامی سلب کرد..دو ماه دیگر قرار است انتخاباتی بر گزار شود که سر کرده های ان دستور کشتارو قتل عام مردم را صادر کردند وحمام خون راه انداختند. شرکت در این انتخابات خواسته یا نخواسته به معنای کمک به بقای رژیم اسلامی است . تبلیغات انتخاباتی رژیم را هر جا که ممکن است پاره و به دور بیندازید . تبلیغات انتخاباتی مزدوران را در محلات و هر جا که حضوردارند بی محل کنید و و قعی به آن نگذارید.در این روزنه تنها نباید در انتخابات شر کت کرد ،بلکه هر جا که ممکن هست صندوقهای انتخاباتی را بر سرشان خراب کنید. باید این روز را به روز اعتراض به جنایات رژیم و مجلس کذائیشان تبدیل کرد. باید کاری کرد که رژیم اسلامی بداند غیر جمعی مزدوروجنایتکاردر کردستان کسی با این رژیم نیست و انتخابات مجلسشان پشیزی ارزش نداردو در آن شرکت نخواهند کرد . باید با تدبیرو قدرت متحدمان کاری کرد که جمهوری اسلامی در کردستان در این انتخابات ناکام بماند .کسانی که برای انتخابات مجلس کاندید شده اند خوب بدانند که با مردم زحمتکش و آزادیخواه کردستان نیستند . با رژیم جنایتکار اسلامی و در مقابل مردم قرار دارندو باید حساب پس بدهند.
کسانی که کاندید شده اند بهتر است که از اعمالشان پشیمان شوند و سر نوشت خود را به سر نوشت رژیم جنایتکار اسلامی گره نزنند. عمر این رژیم به پایان رسید ه است . انتخابات مجلس اسلامی از نظر اکثریت مردم متنفر از این نظام مشروعیتی ندارد و کمکی به بقای رژِیم نخواهد کرد .
مردم انتخاب خودرا کرده اند .انتخاب مردم سرنگونی تمام و کمال رژیم سرمایه داری و سرکوبگر و مستبد مذهبی است . انتخابات مجلس اسلامی نیز رژیم را از مرگ حتمی نجات نخواهد داد.مرگ بر جمهوری اسلام. زنده باد حاکمیت شورایی
21 دسامبر2019