اعلامیه حزب حکمتیست

.

بنا به اخبار منتشر شده جمهوری اسلامی میخواهد سه زندانی سیاسی رامین حسین پناهی، زانیار مرادی و لقمان مرادی را اعدام کند. جمهوری جنایتکار اسلامی که در سراشیب سقوط قرار گرفته و مورد اعتراض گسترده جامعه است، تلاش دارد با اعدام سه جوان فضای ارعاب و وحشت را بر جامعه مستولی کند.

مردم آزادیخواه، سازمانهای سیاسی و فعالان علیه اعدام!
باید در ادامه اقدامات تاکنونی برعلیه سیاست آدمکشی و قتل عمد دولتی، در داخل و خارج کشور به اقدامات ویژه ای دست زد تا جلوی اعدام این سه زندانی سیاسی گرفته شود. اجازه ندهیم جنایتکاران اسلامی بار دیگر به اعتراض و مبارزه آزادیخواهانه مردم در ایران خون بپاشند. هر جا که هستید و با هر ابتکاری در مقابل این نقشه جنایتکارانه حکومت اسلامی بایستید. باید فورا در مقابل زندان رجائی شهر اجتماع کنیم. خانواده های رامین و زانیار و لقمان چشم انتظار کمک شما برای نجات جان فرزندانشان هستند. باید در خارج کشور تمام امکانات را از فشارهای سیاسی تا اعتراض و تظاهرات در مقابل سفارتخانه های جمهوری اسلامی بکار گرفت. جان سه زندانی سیاسی در خطر است.

حزب کمونیست کارگری- حکمتیست، کارگران و مردم آزادیخواه و شرافتمند را به تلاشی گسترده برای متوقف کردن احکام اعدام ماشین جنایت جمهوری اسلامی و مبارزه برای آزادی فوری و بیقید و شرط همه زندانیان سیاسی فرا میخواند.

حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
١٥ شهریور ۱۳۹۷ – ٧ سپتامبر ۲۰۱۸