اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
در رابطه با شکست نمایش انتخابات
زنده باد اراده مردم آزادیخواه درکردستان!
امروز جمعه ۱۱ اسفند مضحکه انتخابات رژیم در همه جا و بخصوص درکردستان با مشت محکم مردم آزادیخواه بر دهان رژیم جنایتکار اسلامی روبرو شد. طبق اخبار و گزارشات و مشاهدات عینی از همه شهرها و روستاهای کردستان” نه “ بزرگ مردم آزادیخواه به رژیم ترور، شکنجه و اعدام قاطع و روشن بود .
جمهوری جنایتکار اسلامی حتی با کمک نماز جمعه وتبدیل کردن مساجد به محل اخذ رای متحمل شکستی تاریخی شد که میتواند به تخته پرشی برای خنثی کردن جو وحشت وارعاب و بسیج میلیونی مردم آزادیخواه برای خیزش و برآمد توده ای در مسیر سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی تبدیل شود .
همه شواهد حاکی از بایکوت ۸۰ تا ۹۰ درصدی مردم در کردستان است. خیل ارتشی و بسیجی های لباس شخصی پوش هم نتوانستندسوت و کوری حوزه‌های انتخاباتی را رونقی ببخشند. گزارشات و عکس و ویدئوهای منتشر شده از شهرهای سقز ونقده و سنندج و دیگر شهرها حاکی از شکست جمهوری اسلامی در این سیرک انتخاباتی است.‌
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست به مردم آزادیخواه کردستان دست مریزاد می گوید و دست رهبران و فعالین جنبش انقلابی برای سرنگونی جمهوری اسلامی را بگرمی می فشارد. یقینا قاطعیت و رویارویی مردم مبارز درکردستان در خنثی کردن این نمایش انتخاباتی سهم مهمی در همگامی مبارزاتی با مردم آزادیخواه در سراسر ایران خواهد داشت .
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد جنبش اعتراضی برای سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۱۱ اسفند ۱۴۰۲
اول مارس ۲۰۲۴