سران درشت رژیم این روزها به هذیان گویی وچرندیات افتاده و اسباب جوک و مسخره مردم شده اند.آقای هاشمی جناب وزیر “بهداشت و سلامت” که خیلی مردمی تشریف دارند و شایع است که به مناطق محروم کشورزیاد سفر می کند، پوپولیسم اسلامی احمدی نژاد را به ارث برده و البته هیچ غلطی هم انجام نمی دهد،اخیرا در جواب به یک کارگر نانوایی که از تامین هزینه فیزیوتراپی همسرش ناتوان است می گوید که” خودش دست به کار شود و همسرش را مالش دهد”جواب جناب وزیر به این کارگر، الحق اسباب جوک و خنده و مسخره مردم شده و آبرویی برای جناب وزیر نگذاشته است، که اگرآبرویی داشته باشد. مردم مانده اند که با این سران ضد انسان و غیر مسئول و مسخره به حال و روز این مملکت بخندند و یا گریه کنند، که جناب وزیرش آنقدر بی شرمانه و حقارت آمیز به مشکل یک کارگربر خورد می کند.
واضح است که مردم به رفتار پوپولیستی و فرهنگ لمپن-اسلامی آقای وزیر بخندند و ان را جوک روز کنند. مردم از خیر این رژِم مدتهاست که گذشته اند . رفتار و توصیه های بی مایه و شرم آور جناب وزیر و صحبتهای ولایتی که پائین تر به ان اشاره خواهم کرد همه از یک سرچشمه نشات می گیرند و نشاندهنده آن است که توقع از این رژیم و سران ریز و درشت آن برای تامین حداقلی از زندگی ، توقعی عبث و بسیار نازل است و مدتهاست که مردم از خیر آن گذشته اند.
می گویند مشت نمونه خروار است. جواب جناب وزیر بهداشت به توقع یک کارگر نانوایی جدا از جنبه تحقیرو ضد انسانی آن ، نشاندهنده فلج و ناتوانی رژیم اسلامی در جواب گویی به نیازهای اولیه مردم کارگروزحمتکش این جامعه است .در جامعه ای که فیزیوتراپی سهل است ، گوشت خوردن هم برای بخش زیادی از مردم لوکس شده است و خواب آن را حتی نمی بینند، جناب وزیر چه جوابی به توقع ناچیز یک کارگرجز بیشرمی داشته باشد.
برویم سراغ جناب علی اکبر ولایتی دست راستی خامنه ای که شایع است ۳۷ تا شغل دارد. در سعدآباد زندگی می کند، نه لنگ می پوشد و نه گرسنه است و نه با نان خشک می جنگد.
او در در بخشی از صحبتهایش به مناسبت “هفته دفاع مقدس” در دانشگاه آزاد به مقاومت مردم یمن در مقایسه با شرایط فعلی ایران اشاره کرده و گفته که ” از یمنی ها یاد بگیریم که چگونه در برابر تهدید و تحریم مقاومت می کنند. به جای لباس ، لنگ می بندند و اسلحه به دست دارندو چند تکه نان خشک دستشان است و با پای پیاده، سعودی ها از دست اینها عاجزند.”
واکنش به این مزخرفات جناب ولایتی نیزمتفاوت بوده و حتی صدای اعتراض هم جناحی های خود به اظهارات سخیف و بی مقدارایشان بالا گرفته است . وقاحت و بی شرمی سران رژیم اسلامی حد و مرز ندارد. ولایتی انگار فراموش کرده که این جنگ مذهبی و فرقه ای را خود رژیم اسلامی در رقابت با سعودیهای مرتجع راه انداخته و مردم بخت بر گشته این کشور قربانی این جنگ ارتجاعی شده اند.ولایتی بی شرمانه جنگ مذهبی و فرقه ای در یمن که دست سازرژیم و همپالگیهایش در منطقه است و تنها به تهدید و تحریم دولت مرتجع سعودی نسبت می دهد، فراموش می کند که در نتیجه این جنگ ارتجاعی بخش زیادی از مردم یمن در آتش می سوزندو شیوع بیماری و گرسنگی زندگی هزاران انسان را در این کشورتهدید می کند.
ولایتی و رژیمش در داخل فقر و فلاکت را به مردم تحمیل کرده اند و در بیرون مرزها جنگ و ترور و گرسنگی راه اندخته اند و بابت همه اینها مردم باید تقاص پس بدهند . انتظار دارند که مردم به جای لباس، لنگ بر تن کنند و اسلحه به دست با نان خشک برای حفظ نظام گندیده و سراپا فاسد آقای ولایتی به جنگ آمریکا و تحریمهای آن بروند تا ایشان و بقیه سران مفت خور و آقازاده ها در امنیت وآسایش و ناز و نعمت زندگی کنند.
نه آقای ولایتی کور خوانده اید. این مزخرفات و عوامفریبی دیگر خریداری ندارد. حماقت و بی شرمی شما ها سران دزد و فاسد ناشی ازاعتراض و نفرتی عظیمی از رژیم اسلامی و همه سران آن است که انفجار آن همه شما را به هذیان گویی انداخته است .مردم دارند بساط عوامفریبی و خرافات و دستگاههای جنایت شما را بر می چینند. این مزحرفات بیشتر مایه خنده و جوک است تا کسی آن را جدی بگیرد.
شماها و رژیمتان عامل فقر ، فلاکت و تحریم و نابسامانی یک جامعه ۸۰ میلیونی هستید. آن دوره گذشت که مردم برای اسلام و نظام اسلامیتان بجنگند، بر عکس مردم و کارگر و زحمتکش جنگی را علیه کلیه رژیمتان آغاز کرده اندکه دیر یا زود همه شماها در آتش آن خواهید سوخت.
هاشمی وزیر بهداشت و ولایتی هردو و بقیه سران رژیم از روحانی تا خامنه ای مایه شرم بشریت و عامل فقرو سیه روزی مردم در جامعه ایرانند. رژیمی که مردم را گرسنه نگه می دارد و مسخره می کند، رژیمی که کارگرش را به جرم حق طلبی به زندان و شلاق محکوم می کند، رژیمی که راننده اعتصابی را به زندان و اعدام تهدید می کند. رژیمی که فرزندان مردم را روزانه به جوخه اعدام می سپارد، فقط سزاوار به زیر کشیدن است . نفرت و انزجار از ولایتی و هاشمی و همه سران ریز و درشت این رژیم در جامعه موج می زند و آرزوی قلبی مردم این است که این رژیم گورش را گم کند .کارگر و زحمتکش و زن و جوان همه باید دست به دست هم دهند و این رژیم فاسد، دزد و مذهبی و استثمارگر را به زیر بکشند . این تنها و تنها راهی است که جلو جامعه ایران برای رهایی و آزادی و برابری قرار دارد.
***