پروین کابلی- رژیم درمانده و زبون، سپیده انقلاب!
روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ یک جمله کوتاه حاوی چهار کلمه بسرعت در مدیای اجتماعی و رسانه ها ترند شد: “سپیده قلیان آزاد شد”!
فیلم آزادی سپیده شبکه های اجتماعی را به مانند انفجاری تکان داد و صدای شعار دختر سرزمین آفتاب هفت تپه را که شاد و خندان با موهای افشان اطراف صورتش در حالیکه بدور خود می چرخند “خامنه ای ضحاک، می کِشیمت زیر خاک” به خانه های میلیون مردمی که خواهان برچیدن این رژیم ددمنش هستند برد و هلهله ی شادی بلند شد.
سپیده قلیان با لباسی با رنگهای شاد و صورتی مهربان و مصمم در مقابل زندان اوین بار دیگر توانایی خود را بعنوان سِمبل انقلابی قدرتمند برای “آزادی و برابری” نشان داد. اما بزدلان اسلامی و قدرتمندان جنایتکار تاب نیاوردند که این صحنه را ببینند و ساعتی بعد افراد مسلح اتوموبیل حامل او را متوقف و سپیده به نقطه ی نامعلومی منتقل شد.
این فیلم و همان چند ساعت آزادی سپیده قلیان نشان داد که چه قدرتی عظیمی در این انقلاب نهفته است. اما دیگر کار از کار گذشته است. اکنون شعار “خامنه ای ضحاک، می کِشیمت زیر خاک ” برسرهر کوچه و برزنی و روی دیوارها و در طنین شعار معترضی خشمگین همراه با شعارهایی مانند “مرگ برخامنه ای جلاد”، “مرگ بر حکومت کودک کش”، “زنده باد انقلاب” ترند خواهد شد و تا سرنگونی رژیم اسلامی ترند خواهد ماند.
پیام سپیده قلیان و مردم ایران روشن است: ما شما را نمیخواهیم، به زیرتان میکشیم. این انقلاب در قدم اول یک هدف را در پیش روی خود قرار داده است: رژیم اسلامی باید سرنگون شود.
زنده باد سپیده قلیان
زنده باد انقلاب
مهسا امینی