همایون گدازگر- محمد بر دست پینه بسته کارگر بوسه زد. سخنان ریاکارانه خامنه ای بمناسبت “هفته کارگر “
روز چهار شنبه ۵ اردیبهشت خامنه ای ، دشمن قسم خورده کارگران ، بمناسبت “ هفته کارگر “ یکبار دیگر برمنبر دروغ وریا و کلاهبرداری نشست ودر حضور عده ای ازمقامات دولتی و عده ای از جیره خواران ، در باب اسلام و کارگر و جایگاه کارگر در اسلام بساط همیشگی تحمیق و ترویج ارتجاعی خود را پهن کرد .
اوبمثابه یک آخوند حقه باز که بر منافع طبقاتی خود واقف است ،تمام “هنر” خود را در دفاع از نظم استثمارگر سرمایه داری بکار برد . در تعریف کارگر گفت : “نگاه اسلام به کارگر با نگاه دنیای مادی فرق دارد و نگاه اسلام به ارزش وکار و عمل کارگر است وکارگر احترام ذاتی دارد .”
او همچنین از کارگران خواست تنبلی نکنند ، کار را محکم انجام بدهند ، و با قناعت کارکنند و ارزش کار را بدانند . زیرا کار امانت است در دست کارگران و انجام آن باانظباط ، موجب آبادی و قدرت کشور می شود .
وراجی های بی ربط خامنه ای و تکرار شعار عوامفریبانه مشارکت در تولید و جهش تولید واتحاد ملی وغیره ، ناشی از بی اطلاعی او از بحران اجتماعی و طوفانی که بیرون از بیت رهبری می رود بساط جنایتکارانه اش را درهم پیچد نیست . او با تجاهل و حقه بازی آخوندی می خواهد فکر وحواس جامعه را از ناهنجاریها ی اجتماعی و بحران‌های پیچ در پیچ دولت و حاکمیتش منحرف کند . آگاهانه خود را به نادانی می زند و فکر می کند مشکلات عظیم اجتماعی و اقتصادی طبقه کارگر را می شود با حرافی بیمایه به فراموشی سپرد .
رویارویی روزانه طبقه کارگر در کارخانه و کارگاه و مقابل ادارات دولتی علیه رژیم سرمایه داری اسلامی ، علیه تحمیل شرایط فلاکتباری که رژیم به کارگران تحمیل کرده است مشت محکمی است به یاگوییهای خامنه ای و نشانه جنگ آشتی ناپذیر طبقه کارگر علیه حاکمیت ضد کارگری اوست .
حاکمیت ننگین رژیم خامنه ای چنان شرایط مشقت باری را بر کارگران تحمیل کرده است که تنها با سرنگون کردن این رژیم ضد کارگر می توان گشایشی در زندگی دهها میلیون انسان آن جامعه بوجود آورد ، و این واقعیت امروز جزو خودآگاهی بخش مهمی از کارگران و مردم آزادیخواه در ایران است . بیکاری میلیونی ، تهدید اخراج از کار ، دستمزد ناچیز و چند برابر زیر خط فقر ، نا امنی محیط کار ، تورم وگرانی و سرکوب دائمی ، شرایط سیاه و وحشتناکی را به کارگران وخانواده هایشان تحمیل کرده است .
۴۵ سال است طبقه کارگر علیرغم سرکوبگریهای جمهوری اسلامی علیه این تضئیقات در مقابل جمهوری اسلامی در میدان نبرد است . مبارزه علیه بیکاری ‌و اخراج ، گرانی و دستمزد پایین و سرکوب مداوم ، امر روزمره طبقه کارگر ایران است و کلاهبرداری های شیادانه خامنه ای در مورد فریب کارگران وتشویق کارگران به کار بیشتر برای ” آبادانی و قدرت بیشتر کشور ” ، پروپاگند یک سرمایه دار قلدر و ضد کارگر است که تنها با تمسخر و ‌ریشخند کارگران جواب می گیرد . طبقه سرمایه دار ایران که خود درگیر یک جنگ همه روزه ورودررو با کارگران است ،با فرستادن نماینده عالیرتبه حاکمیت خود نمی تواند طبقه کارگری که او را به مصاف طلبیده است خواب نما کند .
اکنون کل رژیم جمهوری اسلامی که خود دچار انواع بحران های مزمن وکشنده است ، به دلیل ناتوانی در جواب دادن به مطالبات عدیده مردم وناتوانی در ایجاد کوچکترین بهبودی در شرایط مشقت بار کنونی مانع هر درجه از گشایش و پیشرفت جامعه شده است . بهمین دلیل مبارزات طبقه کارگر و مردم بجان آمده کل این حاکمیت استثمارگر و کهنه پرست را نشانه گرفته است و در این مسیر چشم امید جامعه به طبقه کارگر ایران است . طبقه کارگری که در تحولات تاریخی تجربه ضربه زدن نهایی به حاکمیت بورژوایی ایران را دارد .
علاوه براین صحنه سیاسی مبارزاتی جامعه ایران در حال حاضر شاهد ایستادگی و مقاومت قهرمانانه زنان علیه ارتجاع اسلامی است و چنگ و دندان نشان دادن خامنه ای و طرح ضد انسانی “ نور” او علیه زنان آزاده ازهمین الان به گل نشسته است . تهدیدات و رجز خوانیهای روز گذشته خامنه ای درمورد قدرت وتوانایی نظامی و تسلیحاتی جمهوری اسلامی آنهم بمناسبت هفته کارگر ، دیگر نمی تواند طبقه کارگر و رهبران آن را مرعوب کند، کار از اینها گذشته است و جامعه بپاخواسته ایران می رود با سرنگونی این رژیم سفاک مقدمات محاکمه خامنه ایها و دیگر سران جنایتکار آن را فراهم کند .
زنده باد رزم اول ماه مه علیه رژیم سرمایه داری جمهوری اسلامی
همایون گدازگر
۶ اردیبهشت ۱۴۰۳