اطلاعیه خبری.کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران- حکمتیست
جنایتکاران جمهوری اسلامی را بشناسید!
طبق اخبار دقیقی که از جنایت، قتل و کشتار مردم شهر جوانرود بدست کمیته کردستان حزب حکمتیست رسیده این جنایات به دستور مستقیم سردار فیض الهی فرمانده تیپ ۴ انصار الرسول سپاه پاسداران در جوانرود صورت گرفته. در اینکه سران و فرماندهان جمهوری اسلامی همگی جنایتکارند و‌ در خدمت یک سیستم سرکوبگر برای کشتار و اعمال خشونت هیچ تردیدی نیست. تک تک این افراد در فردای سرنگونی باید به جرم جنایت علیه بشریت دادگاهی و محاکمه شوند. اما همین امروز و در همین مرحله از خیزش انقلابی معرفی و شناسایی این جنایتکاران از جمله سردارسپاه فیض الهی یکی از وظایف انقلابیون در خیابان می‌باشد.
تنبیه این جانیان و عاملان کشتار وحشیانه مردمی که علیه جمهوری اسلامی در این خیزش انقلابی در خیابان حضور دارند هم باید در دستور کار جوانان انقلابی حاضر در محل باشد. فیض الهی قاتل باید به سزای اعمالش برسد.
کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن همدردی با خانواده جانباختگان شهر جوانرود و سایر شهر های کردستان، همه مردم آزادیخواه را به ادامه مبارزه و اتحاد و همبستگی مبارزاتی برای سرنگونی رژیم سرکوبگر اسلامی و به محاکمه کشیدن تک تک سران جنایتکار جمهوری اسلامی فرا می خواند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
زنده باد آزادی، برابری
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری ایران-حکمتیست
۲۵ نوامبر ۲۰۲۲