متن سخنرانی نادر شریفی دبیرخارج حزب حکمتیست مقابل کنسولگری جمهوری اسلامی
متن سخنرانی نادر شریفی دبیر تشکیلات خارج حزب حکمتیست
در یازدهم خرداد ۱۴۰۱ در مقابل کنسولگری جمهوری ترورپرور اسلامی در فرانکفورت
رفقا،
تنها ظرف یک هفته گذشته مراسم بزرگداشت خمینی جلاد در لندن و تئاتر مزدوران جمهوری اسلامی در استکهلم در مقابل محل دادگاه نوری با همت کمونیست ها و آزادیخواهان بهم ریخته شده است. امروز و در موازات این آکسیون در همین شهر فرانکفورت، حداقل سه تظاهرات بر علیه نظام منحوص اسلامی فراخوان داده شده است. این آکسیونها، تظاهراتها و “بساط جمهوری اسلامی” در خارج کشور بهم ریختن ها، تنها نقطه کوچکی است از عزم جامعه ایران که در خیابانها ایران، آمده است تا طومار عمر نکبت بار جمهوری اسلامی را یک بار برای همیشه ببند و جمهوری اعدام، جمهوری ضد کارگر، جمهوری ضد زن، ضد کودک و جمهوری تحجر اسلامی را به زباله دان تاریخ بسپارد.
سە شنبە همین هفتە مرکز اسلامی لندن، وابستە بە جمهوری اسلامی میزبان لاشخورها و تروریستهای رژیم اسلامی مستقر در بریتانیا و همچنین وابستگان حزب اللە لبنان و سایر تروریستهای شیعی منطقە بود تا بە خیال خود در فضایی “روحانی” بە “فضیلتهای” رهبر “فرزانە”شان در کشتار و قلع و قم یک جامعه بپردازند. اما این تروریستها کور خوانده بودند و خیالات واهی اشان بە کابوس و یک افتضاح سیاسی دبگر مبدل شد. آنان قصد داشتند با منبر چرانی بە تجلیل از یک فاشیست جانی در رده موسولینی و هیتلر بپردازند. اما صدای مرگ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر خامنه ائی، تروریست بروگم شو! رشته های بخیال خود بافته شده نمایندگان تروریست اسلامی را بسرعت بهم ریخت! بنابر این بلندگو از سالن بیرون آوردند تا صدای مرگ بر خمینی این نماینده کپک زده اسلام سیاسی در طویله های دراز اسلامی شان حداقل طنین انداز نشود، آنان بە جای دورهمی و شلەزرد زهرمار کردن تمام انرژی اشان صرف خنثی کردن صدای اعتراضی همرزمان ما شد. درگیر شدند، رسوا شدند و حقیقت پنهان شده آدمکشان اسلامی در لندن یکبار بیشتر نمایان شد!
در استکهلم مزدوران رژیم اسلامی، استکهلم را هم با حوزه های جهلیه خود در قم و مشهد عوضی گرفته بودند. اما انقلابیون در استکهلم در مقابل محل دادگاه نوری درس عبرت دیگری به عوامل و مزدوران ساندیس خور جمهوری اسلامی دادند. آنان آمده بودند که بی آبروئی رژیم اسلامی را پشت مشتی عکسهای فتوشاپ شده، پرونده سازیهای دروغین، اعتراف گیری زیر شکنجه اسلامی را تحت نام صلح دوستی و دموکراسی اسلامی به نمایش بگذارند. آنجا هم تروریستهای اسلامی با حضور انقلابیون، مجبور شدند دم شان را روی کولشان بگدازند و با حمایت پلیس پا به فرار بگذارند!
باید به این تروریستهای اسلامی گفت که نجات جمهوری اسلامی دیگر ممکن نیست! جمهوری اسلامی رفتنی است و مطلقن هیچ نیروئی، هیچ دستگاه ارتجاعی، هیچ سازمان، نهاد و نیروی سرکوبی قادر نخواهد بود. این نظام فاشیستی را از سرنگونی انقلابی مردم ایران نجات دهد.
توده انقلابی ایران به رهبری طبقه کارگرش، در امسال و در سرآغاز پایان پاندمی کرونا، آمده است که بساط ارتجاع اسلامی، بساط سرمایه متوحش، فقر، عدم حداقل معیشت، کودکان خیابانی، ترور و کشتار زنان، دزدیهای چند ده میلیاردی وابستگان عوامر اسلامی و در مجموع نبود آزادی و رفاه و حق انسانیت را با بزیر کشیدن نظام حافظ سرمایه اسلامی برای همیشه جمع کند!
روشن است ما کمونیستهای کارگری، آزادیخواهان و سازمانها و نهادهای مترقی در خارج کشور نیز همیشه صدای کارگران و مردم انقلابی ایران بودیم که توسط خمینی ها و خامنه ای، خاتمی ها و رئیسی ها در طول حیات ننگین جمهوری اسلامی به خاک و خون کشیده شده اند. ما نماینده فریاد کارگرانی هستیم که زیر آوار متروپل، در نیزارها، در دی و آبان خونین به خاک افتادند.
ما صدای جسور و آزادیخواه معلمان: رسول بداقی، مسعود نیک خواه، هاله صفرزاده، مژگان باقری، محمدعلی زحمتکش، اسماعیل عبدی، اسکندر لطفی، جعفر ابراهیمی، محمد حبیبی و دهها رهبر دیگر مبارزات حق طلبانه آنانیم!
ما صدای فریاد صدها زن مبارز در اسارتگاه جمهوری شکنجه اسلامی از جمله: سپیده قلیان، زینب جلالیان، یاسمن آریانی، مریم اکبری منفرد، سیما انتصاری، ارس امیری، مرضیه امیری، لیلا حسین زاده، نازنین زاغری، زهرا زهتابچی، آتنا دائمی، فاطمه ضیایی، منیره عربشاهی، نگین قدمیان، صبا کردافشاری، ندا ناجی، فرشته محمدی، سپیده مرادی و هزاران زن آزاده ائی هستیم که به کل نظام ضد زن اسلامی نه گفته اند و سالیان سال است در چنگال توحش اسلامی به بند کشیده شده اند.
ما فریاد حداقل دوازده هزار اسیر جمهوری بربریت، آبانی ها و دی ها هستیم.
ما صدای، بی صدای حداقل چهار میلیون کودک خیابانی در کوچه و خیابانهای ایران هستیم که بدون بزیر کشیدن شدن نظام بردگی اسلامی، امیدی به آینده و زندگی انسانی و درخور نخواهند داشت.
کمونیستهای کارگری، آزادیخواهان، سازمانها، احزاب و نهادی مترقی کارگری و انساندوست با همبستگی خود به دفاع از مبارزات طبقه کارگر، مردم آزادیخواە ایران و بخصوص آسیب دیدگان مردم خوزستان، زندانیان سیاسی، معلمان و بازنشستگان جسور برخواسته اند تا نه جامعه به کل حکومت حافظ سرمایه داری اسلامی را به گوش جهانیان برسانند. ما اینجا جمع شده ایم تا صدای کارگران و مردم معترض ایران باشیم که توسط نظام بربریت اسلامی بیش از چهل و دو سال است بخاک و خون کشیده شده اند. ما فریاد و اعلام جرم و جنایت بر علیه کارگران، زنان و کودکانی هستیم که زیر آوار متروپل به خاک افتادند. تا بربریت سرمایه به حیات ننگین سودآوری خود ادامه دهد!
ما در خارج کشور در کنار و در همبستگی با مردم ایران آمده ایم که بساط این حکومت فاشیستی را جمع کنیم! درود بر شما! دستت تان درد نکند که آمده اید تا صدای فریاد جامعه ائی باشید که انتخاب خود را در بزیر کشیدن نظام سرمایه و برقراری سوسیالیسم کرده است!!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!