جمال كمانگر- بحران ايدولوژيك پ ك ك و اقمارش
آمد شاهو عضو رهبرى حزب حيات آزاد كردستان- پژاك در مصاحبه اى در تلويزيون اين جريان به اسم “آرين” كه نسخه چاپى آن در “خبرگزارى فرات ” وابسته به اقمار پ كا كا منتشر شده است، گفت: “هدف بنيادىن اسلام، نجات بشريت است. نجات انسانيت از بردگى و جهالت است. اما نيروهاى صاحب قدرت ميخواهند اسلام را براى اهداف كثيفشان به كار ببرند و انسانيت را برده و زير دست قرار دهند. انسانيت را در نادانى نگه ميدارند! انسانهاى كه به دنبال آزادى و آگاهى هستند را دستگير و مجازات و ميكشند! بازگشت به راه و اهداف و هسته و گوهر اسلام كه خود دمكراتيك است، باعث جلوگيرى از كشمكش در خاورميانه و جهان خواهد شد. كردها كه با دل و جان از اسلام دفاع ميكنند صاحب راستين و گوهر اسلام هستند! “(ترجمه از متن كردى).
ايدئولوگهاى اسلامى در خاورميانه جرات ندارند اين چنين بر حقانيت اسلام تاكيد كنند! در ايران ٤٤ سال است كه يك رنسانس ضد اسلامى در حال ريشه دواندن است كه به دنبال قتل #مهسا_امينى توسط گشت بدنام ارشاد اسلامى در پنج ماه اخير، و در جريان خيزش انقلابى ما شاهد عروج بخشهاى از راديكاليسم آن هستيم!
اين بار رهبرى حزب كارگران كردستان “پ ك ك” روى اسب بازنده اسلام در ايران، تركيه، سوريه و عراق شرط بندى كرده است! رهبرى حزب كارگران كردستان تركيه و اقمارش در يك بن بست ايدولوژيك قرار گرفته اند. ستاره اقبال آنها در كردستان سوريه با نشست اخير وزيران دفاع روسيه، تركيه و سوريه در ٢٨ دسامبر ٢٠٢٢ در مسكو بدون حضور رژيم اسلامى برگزار شد، رو به افول است! رژيم فاشيست اسلامى به عنوان سركرده “محور مقاومت” و “هلال شيعه” در خاورميانه كه “پ ك ك” بخشى از آن است، در سراشيبى سقوط قرار گرفته است. آويزان شدن بيشتر پژاك به اسلام در اين برهه از زمان را بايد در اين متن ديد! فقط يك قلم از دست آوردهاى اسلام براى بشريت آپارتايد جنسى بر نيمى از جوامع بشرى است. اين جريان بايد در مقابل هزاران دختر ايزدى كه توسط سربازان خليفه اسلام البغدادى مورد تجاوز جنسى و هتك حرمت و بردگى جنسى قرار گرفتند سرافكنده باشند!
٢٦ ژانويه ٢٠٢٣