روز یکشنبه دوم خرداد گروهی از افراد سلفی با ورود به محله حاجی آباد در شهر سنندج و به قصد ایجاد مزاحمت و سلب امنیت و آسایش از مردم و با شعار الله اکبر دست به عربده کشی میزنند. با دخالت ساکنین این افراد محل را ترک میکنند و چند ساعت بعد این افراد مجددا و به قصد ارعاب ساکنین محله حاجی آباد با صورتهای نقاب زده، قمه بدست و سوار بر موتور به حاجی آباد برگشته و با ویراژ دادن و عربده الله اکبر مخل آسایش مردم و ساکنین محله میشوند. غافل از اینکه زنان و مردانی که ۴۲ سال در مقابل هارترین رژیم منطقه مقاومت کرده اند در مقابل مشتی لمپن و چاقوکش سلفی کوتاه نمیایند و اجازه ابراز وجود به آنها را نخواهند داد. جوانان محله بسرعت از این اتفاق مطلع میشوند و خود را به محل تجمع اوباش سلفی رسانده و برای مقابله با این شرارت، با آنها درگیرشده و درس خوبی به آنها میدهند. نهایتا چاقوکشان سلفی کتک خورده، سوار بر موتورهایشان از محله حاجی آباد بیرون رانده میشوند. چند نفر از آنها هم به دلیل جراحات ناشی از درگیری راهی بیمارستان کوثر میشوند.
ااتفاقات اخیر در محله حاجی آباد سنندج، داسیران مریوان و شهرسقز درسی است برای صف چاقوکشان سلفی که دیگر درهیچ شهری در کردستان به قصد قدرت نمایی و سلب امنیت از شهروندان دست به مانور و قمه گردانی نزنند. مردم سنندج سابقه و تاریخ ننگین سلفی ها و برادران مکتب قرانی آنها را خوب بخاطر دارند.
به این اوباش داعش- سلفی باید حالی کرد هر نیرو و ارگانی که از آنها حمایت میکند، این را نفهمیده که مردم متحد و مصمم در مقابل این شرارت ها ساکت نخواهند نشست. باید به قمه کش های این جریان ارتجاعی فهماند زندگی شخصی و نوع پوشش انسانها به شما ربطی ندارد. دخالت در زندگی شخصی انسانها با تعرض شهروندان و مردم آزادیخواه جامعه روبرو خواهد شد. جمهوری اسلامی به اندازه کافی ارگان های سرکوب وسلب آسایش از مردم را در اختیار دارد، مردم آزدیخواه تهدیدات و شرارت های بیشتری را از جانب شما قبول نمیکنند. اوباش و چاقوکشان سلفی بدانند گارد محکمی از زنان، مردان و جوانان شهر سنندج را در مقابل خود دارند که قصد ندارد اختیار شهر و محل زندگیشان را به شما داعش-سلفی های مرتجع و مزدور که با پول کشورهای مرتجع منطقه تامین میشوید بسپارند. شهرهای کردستان محل تاخت و تاز مغول وار شما نیست.هدف از شل کردن افسار اعضای این جریان تا مغز استخوان ارتجاعی از طرف جمهوری اسلامی به قصد ناامن کردن جامعه در شرایطی است که کل حاکمیت در بحرانی عمیق دست و پا میزند. چگونه است کوچکترین تجمع کارگران و مردم محروم برای خواسته هایی برحق به شدیدترین وجه جواب داده میشود و کارگران را با احکام سنگین به دادگاه و زندان میفرستند اما حمله مشتی چاقوکش سلفی به مردم یک محله با سلاح سرد و گرم با هیچ واکنشی روبرو نمیشود؟ گویی اساسا این اتفاق رخ نداده و کسی امنیت و آسایش مردم را با قلدری به گروگان نگرفته!
مردم آزادیخواه سنندج!
عسس و گزمه های قمه کش سلفی را باید چنان ادب کرد که دیگر جرات چنین حرکاتی را بخود ندهند و مخل امنیت و آسایش شما شهروندان به بهانه های واهی و بی پایه نشوند. این سومین تعرض در یک ماه گذشته از طرف اوباشان سلفی به محلاتی در شهرهای کردستان است. افسارگسیختگی اینان را باید با اتحاد و همبستگی در یک صف منسجم پاسخ داد. شهرهای کردستان محل رشد این ویروس ضد بشری که درمنطقه خون به زندگی مردم پاشیدند نیست. اجازه ندهید محل کار و زندگی خود و خانواده هایتان به میدان قدرت نمایی مشتی قمه کش لمپن تبدیل شود. اجازه ندهید شنگال و موصل دیگری را خلق کنند. با ایجاد گروههای حفاظت از محلات مانع حضور داعش- سلفی ها که قصد ایجاد اخلال در شهر و محل زندگی شما را دارند بشوید. باید به اعضای باند تبهکارسلفی حالی کرد که دخالت در زندگی مردم، مزاحمت برای شهروندان و ساکنینن این محلات جرم است و مردم برای دفاع از حریم شخصی زندگی و محیط اطرافشان در مقابل آنها خواهند ایستاد. شادی و آسایش و اختیار نوع پوشش از حقوق ابتدایی هر شهروندی است، اوباش سلفی حق دخالت در این مسایل را ندارند. عزم راسخ و حضور متحدانه شما برای ادب کردن این باند تبهکار هشداری جدی به این لمپن های قمه بدست و مزدور است.
مرگ بر جمهوری اسلامی
مرگ بر مرتجعین سلفی
زنده باد آزادی، رفاه و برابری

کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری- حکمتیست۳ خرداد ۱۴۰۰