بعداز ظهر امروز جمعه هفتم خرداد، مرتجعین سلفی كه چند هفته قبل از مردم داسيران، شكست خورده بودند، با برنامه ريزي براي جبران شكست شان، اكو چاوكي از دستگيرشدگان چند هفته قبل مقاومت مردم داسيران را تعقيب كرده و در بازار دینار فروشی های شهر مریوان‌ با آکو‌ درگیر مي شوند. اكو بدفاع از خود برخاسته و با كمك مردم انها را گوشمالي ميدهند. سلفي ها بعد از تعرض واعتراض مردم محل از آنجا فراری می شوند. جوانان دارسیران بلافاصله خود را به محل درگیری رسانده و آکو را با خود به محله دارسیران می برند.
بعد از مدت کوتاهی نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی با چهار ماشين پر از نيروهاي سركوبگر، بجاي دستگير كردن سلفي ها، بقصد دستگیر کردن اكو چاوكي كه از خود دفاع كرده است، به محله دارسیران می روند که با تعدادي از جوانان دارسیران درگير ميشوند نيروهاي سركوبگر چون نميتوانند اكو را دستگير كنند، محله داسيران را ترك ميكنند.
مردم ازاديخواه، جوانان انقلابي.
ما همانطوريكه قبلا هم گفته ايم تنها راه مقابله با سلفي ها، و دفاع از مدنيت جامعه و أزاديخواهي، متشكل شدن و ايجاد نهادها و ارگان هاي مردمي است كه بتواند مرتجعين را سر جاي خود بنشاند.
كميته كردستان حزب حكمتيست به همه ازاديخواهان و مبارزين مدافع حقوق انساني ، درود ميفرستد.و در اين مبارزه خود را در كنّار انها مي بيند.

زنده باد مقاومت مردم مبارز و ازاديخواه.
زنده باد ازادي، برابري .
مرگ بر جمهوري اسلامي
كميته كردستان حزب حكمتيست
بيست و هشتم مه ٢٠٢١( هفتم خرداد ١٤٠٠)