اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست در مورد
هجوم نیروهای سرکوبگر جمهوری اسلامی به مردم شهر و روستاهای بانه
طبق اخبار رسیده روز گذشته ۲۰ آبان نیروهای سرکوبگر رژیم اسلامی در حمله ای گسترده به روستاهای نمشیر، نجنه، کوپیچ و چومان بیش از ۲۰ نفر از اهالی این روستاها را دستگیر کرده و در شهر بانه هم به تعقیب افراد دیگری پرداخته اند .
نیروهای سرکوبگر که دراین تعرض جنایتکارانه از از انواع سلاح و امکانات از جمله پهباد استفاده کرده اند ، همچنین به اذیت وآزار مردم این روستاها مبادرت ورزیدند. خانواده دستگیر شدگان تا کنون نه اطلاعی از دلیل بازداشت افراد خانواده خود دارند و نه از محل بازداشت آنها خبری حاصل کرده اند .
جمهوری جنایتکار اسلامی در هفته های اخیر دردیگر نقاط کردستان هم دست به دستگیری و تهدید فعالین عرصه های سیاسی و اجتماعی زده است که با اعتراض وتنفر افکار عمومی روبرو شده است .
ترس و واهمه رژیم اسلامی از فوران خشم ونفرت تلنبار شده میلیونی مردم پایانی ندارد. اما اینچنین تعرض‌های پیشگیرانه و تلاش برای حاکم کردن رعب و وحشت کارایی خود را از دست داده است. دولت تازه به قدرت رسیده رئیسی جنایتکار با این بگیر وببندها و تهدید اپوزیسیون در کردستان و توپ باران خانه وکاشانه مردم نواحی مرزی، تنها وتنها به تنفر و بیزاری بیشتر جامعه کردستان و اراده مصصم آنها برای شرکت در جارو کردن رژیم هار اسلامی دامن می زند.
کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن محکوم کردن یورش درندانه جمهوری اسلامی علیه مردم زحمتکش روستاهای اطراف شهر بانه از تمامی مردم منطقه تقاضا دارد برای آزادی این دستگیر شدگان علیه جمهوری اسلامی اعتراض کرده و اجازه ندهند خانه وکاشانه و امنیتشان مورد دست درازی نیرهای سرکوبگر جمهوری اسلامی قرار بگیرد.
مرگ بر جمهوری اسلامی
کمیته کردستان حزب حکمتیست
۲۱ آبان ۱۴۰۰