اطلاعیه کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست درمورد: اعدامهای جنایتکارانه روز گذشته توسط جمهوری اسلامی
سحرگاه روز جمعه ۲۶ اسفند جنایتکاران جمهوری اسلامی در زندان ارومیه یکبار دیگر دست به جنایت زدند . دژخیمان رژیم هار اسلامی با اعدام ۶ مرد و زن دیگر ، نشان دادند که سبعیت و بیرحمی آنها مرزی نمی شناسد و جواب ناهنجاریها و زندگی مشقت بار تحمیل کرده به جامعه ایران را با گلوله و چوبه اعدام می دهند. در سحرگاه همین روز هم چنین زندانی سیاسی محی الدین ابراهیمی بدست زندانبانان رژیم آدمکش اسلامی به دار آویخته شد.
مردم کردستان در ۶ ماه گذشته همراه با مردم سراسر ایران و با اراده مصمم و قاطع در خیابان و میدان شهرها به جمهوری اسلامی و ‌خیل مزدور او فهماندند که شمارش معکوس مرگ رژیم منحوس اسلامی را با اراده و عمل انقلابی خود شروع کرده اند . جمهوری اسلامی که حاکمیت و قدرت سرکوبگرش در اثر حرکت انقلابی زنان ومردان رزمنده به لرزه درآمده است، دوباره برای دفاع از خود و سرپا نگهداشتن حاکمیت نکبت بار خود به اعدام وکشتار زندانیان روی آورده.
اما امروز دیگر بر همگان روشن است که این شیوه جنایتکارانه دیگر نمی تواند مانع از شعله ورتر شدن آتش خشم مردم بجان آمده جامعه ایران شود. رژیم خونخوار اسلامی با این جنایات تنها پرونده سیاه خود را سنگین تر و دامنه نفرت جامعه علیه خود را گسترده تر می کند .
زنان ومردان آزادیخواه کردستان !
جمهوری اسلامی از سر وحشت از صف اعتراضات کوبنده شما دست به این اقدامات سبعانه می زند. مقابله جانانه ۶ ماه گذشته شما به جنایتکاران رژیم نشان داد که دوره ترس و رعب ووحشت بسر آمده و جنایتکاران حاکم باید تاوان این قساوت ضد انسانی را پس بدهند. با هوشیاری و هر شیوه ومناسبت ممکن به اعتراضات علیه رژیم ضربه خورده اسلامی ادامه بدهید . برای کوتاه کردن دست جمهوری اسلامی از اعدام بیشتر زندانیمان تنها راه سرنگونی این رژیم خونخوار است. کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست ضمن تسلیت به خانواده وبازماندگان و همه بستگان اعدام شدگان روز جمعه ۲۶ اسفند ، همه نهادهای آزادیخواه و انساندوست واحزاب سیاسی را به اعتراض ومقابله علیه این اقدام جنایتکار انه جمهوری اسلامی فرامی خواند .
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
۲۷ اسفند ۱۴۰۱
۱۸مارس ۲۰۲۳