نادر شریفی- حکومت اسلامی،یعنی حکومت برده داری جنسی

قوانین شریعت که در احکام و قوانین جاری حکومتهای اسلامی مثل جمهوری اسلامی و طالبان جاری می باشند، ریشه در دوران جهالت و عهد عتیق دارد اما بی تشابه به سیستم برده داری هم نیست. در برده داری قرنهای ١٧ و ١٨ در شمال آمریکا، ١٧ تا ١٨ ساعت کار بی مزد چه در خانه و چه در مراکز تولیدی، بی حقوقی مطلق، تسلیم کامل جنسی، نگهداری بی اجر و مزد در سرپرستی کودک تا واگذاری بی چون و چرای فرزند به ارباب برده دار و یا مرد از جمله مواردی می باشند که در انطباق به شریعت اسلام در “قانون خانواده” و قوانین جزائی و مدنی در نظامهائی مثل جمهوری اسلامی تبئین شده اند. مثالی بزنیم در مورد کودک. در حکومتهای برده داری، ارباب برده دار تصمیم میگرفت که کدام مرد و یا خودش، با کدام برده زن ارتباط جنسی برقرار کند و چه هنگام خواهان فرزنددار شدن زن برده باشد؟ سپس برده دار تصمیم میگرفت که چه روزی آن کودک را از مادر گرفته و یا در بازار بفروش بگذاردش و یا وارد سازمان کارش بکند. در قوانین اسلامی هم، برای زن، مرد را تعیین میکنند، با شیربهاء و غیره زن را بفروش میگذارند، برای زن همسریابی می کنند و حق سرپرستی فرزند را بعهده مرد می گذراند و حتی در صورت مرگ اتفاقی مرد، خانواده مرد “کفالت” فرزند او را عهده دار می شود. بنابر این تصور کنید در همین حکومت اسلامی که خودش مسئول اصلی مرگ روزانه حداقل ١٥٠٠ انسان بی گناه توسط ویروس کرونا می باشد، تنها اگر ده درصد از قربانیان فاجعه کرونا را مردان با فرزندان خردسال تشکیل بدهند، این بدین معناست که همسران این قربانیان نه تنها پارتنر زندگی خود را از دست میدهند، بلکه حتی حق سرپرستی و “کفالت” کودکان خود را نیز از دست خواهند داد. در نتیجه حکومت کپک زده ای مثل جمهوری اسلامی، حداقل روزانه ١٥٠ خانواده را بطور کامل متلاشی و زنان باقی مانده راه به بازار بردگی مجدد سرازیر میکنند.

روشن است، مذهب اسلام و شخص محمد بخاطر زن بارگی و بیماریهای روانی زیادی که به تائید تاریخ شناسان فراوانی از خود نشان داده در به بردگی کشاندن و سوء استفاده جنسی از زنان “مهارتهای” فراوانی از خود بخرج داده است که حتی در مذاهب دیگر به این میزان بسختی قابل رویت اند. “سبک عقل” و”ضعیفه” خواندن زنان در قرآن و مجموع روایتها و آیاتی که برای شخص محمد “نازل” میشدند تا ایشان با فلان کودک موئث و “دختران اسیر” و حتی زن پسرخوانده خود همخوابه شود، نمونه هائی هستند که امروز برای همگان به اندازه کافی معرفه هستند.

متاسفانه و پس از گذشت بیش از ١٤٠٠ سال از عروج نکبتبار اسلام و در آغاز قرن بیست و یک، هنوز بخش اعظمی از شهروندان کشورهای اسلام زده نتوانسته اند که خود و جامعه خود را از شر “قوانین و احکام” قرون وسطائی اسلامی که نیمی از شهروندان آن جامعه را به مرز بردگی کشانده است، رها کنند. تنها گوشه کوچکی از گزارشات و اخباری که در رسانه ها از ترور و قتل عام زنان به گوش می رسد، کافی است تا بتوانیم ابعاد وحشتناک این بیعدالتی را حداقل حدس بزنیم. با داس سر دختر نوجوانی را بریدن، سر بریدن دختری که تنها جرم او ورزش کردن بوده، رگبار بستن دختری که دوست پسر داشته، تا گورستانهای بی نام زنانی که قربانی ترور اسلامی شده اند، تا مجموعه قوانین ارتجاعی نشان میدهد که دین اسلام و حکومتهای اسلامی چیز نیستند جز حکومتهای برده داری جنسی.

این روزها اما، از آنجا که استفاده از لغت “برده جنسی” برای زنان حتی برای جانواران اسلامی هم ناممکن شده است، آنان بصورت روزافزونی ازلغت “تمکین” استفاده می کنند اما تمکین چیست؟ تمکین بدان معناست که نیمی از اعضای تشکیل دهنده جامعه بردگانی بیش در نگاه اسلام نیستند و آنها در “بهترین فرم مطلوب اش” دارای آن بیحقوق اجتماعی و اقتصادی اند که بردگان سیاه پوست در آمریکای شمالی دارا بودند. تمکین یعنی زن با مرد برابر نیست. تمکین یعنی زن از مرد در جوامع اسلامی باید اطاعت کند! تمکین یعنی نصف عقل مرد برابر با کل عقل یک زن است و …

و بنابر این تمکین نکردن یعنی که زن خواهان آزادی، رهائی، برابری، حق تصمیم گیری و انتخاب است که بنابر قوانین شریعت اسلامی، ابتدا باید کتک اش زد، سپس چاقو برویش کشید، اسید برویش پاشید، مثله اش کرد و دست آخر پس از تجاوزهای مکرر، ذبح اسلامی اش کرد! تمکین یعنی اسارت و تسلیم برده وار کامل زن یا مرگ.

اما ما شهروندان برابری طلب و منزجر از حکومتهای اسلامی، موظفیم در مقابل این بیعدالتی و بیحقوقی ها ساکت ننشینیم! همانطور که میلیونها نفر به مخالفت نظام برده داری برخاستند و آن را منقرض کردند! همانطور که حکومت نژادپرستی را در افریقای جنوبی خلع ید کردند. وقت اش است همه ما صرف نظر از اینکه مرد باشیم و یا زن، بایستی مبارزه برای لغو همه قوانین کپک زده و ارتجاعی اسلامی را گسترش دهیم و تا سقوط نظام ارتجاعی ضد زن لحظه ای آرام نگیریم. بجنگیم و حکومت برده داری اسلامی را بزیر بکشیم و بر بنای منهدم شده حکومتهای جهالت اسلامی دنیای شایسته تر و عادلانه تری برای همه اعضای آحاد جامعه بسازیم.

٢٠ اکتبر ٢٠٢١