فراخوان حزب حکمتیست در مناسبت روز جهانی زن
١٧ اسفند ١٤٠١- ٨ مارس ٢٠٢٣
روز اعتراض سراسری علیه حکومت اسلامی
برآمد توده ای و انقلابی زن محور در ایران، مهمترین رویداد جهانی در مناسبت روز جهانی زن است. سیاست خیزش انقلابی تعیین تکلیف قطعی با جمهوری اسلامی است. سیاست رژیم اسلامی تداوم سرکوب و تروریزه کردن جامعه برای مواجهه با امواج قریب الوقوع انقلابی و گسترش اعتراضات و اعتصابات کارگری است.
در روز جهانی زن، ١٧ اسفند ١٤٠١- ٨ مارس ٢٠٢٣، با ابتکارات مختلف پرچم مبارزه انقلابی علیه حکومت ضد زن و ضد جامعه و کودک کش را برافراشته تر میکنیم. سازماندهی تروریسم بیولوژیکی گسترده علیه فرزندان ما و مدارس دخترانه، ادامه سیاست سرکوب خیزش انقلابی و بیان وحشت حکومت از زنان شورشی و نسل انقلابی جدیدی است که جمهوری اسلامی نمی خواهد.
حزب کمونیست کارگری – حکمتیست مردم آزادیخواه ایران را در روز جهانی زن به اعتراض عمومی علیه حکومت اسلامی فرامیخواند. از دانشگاه ها و مراکز آموزشی تا مراکز کار و محلات، از دیوارها تا بیلبوردهای تبلیغاتی و بزرگراه ها، همه جا را با برافراشتن شعارهای انقلابی و آزادی زن مزین کنیم. مراسم و اجتماعات بمناسبت روز زن برگزار کنیم. پوسترهای جانباختگان را وسیعا بازنشر کنیم. بر جنایتهای غیرقابل بخشش حکومت و محاکمه و مجازات جنایتکاران تاکید کنیم. علیه تروریسم بیولوژیکی فرزندانمان و ناامن کردن جامعه و مراکز آموزشی جواب درخوری بدهیم. برای آزادی کلیه زندانیان سیاسی، علیه گرانی و فقر و فلاکت فریاد میزنیم!
آزادی زن معیار آزادی جامعه است!
مرگ بر جمهوری اسلامی!
آزادیُ برابری، حکومت کارگری!
حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست
۱۰ اسفند ۱۴۰۱- ۱ مارس ۲۰۲۳
__________________________________