اطلاعیه کمیته کردستان حزب حکمتیست
درمحکومیت اعدام زندانی سیاسی حیدرقربانی
بنا به خبرمنتشر شده در مدیای اجتماعی، صحرگاه امروزیکشنبه ١٩ دسامبر ٢٠٢١ حیدر قربانی زندانی سیاسی اهل شهرستان کامیاران ،بعد از۵ سال اذیت وآزاروشکنجه سرانجام مخفیانه توسط رژیم جنایتکارجمهوری اسلامی اعدام شد.
به گفته یکی از نزدیکان خانواده حیدر قربانی ، بامداد امروزطی تماس تلفنی ،ازخانواده ایشان خواسته اند که جهت ملاقات با اوبه بهانه اینکه حیدر قربانی عازم تهران است ،به ملاقات او بیایند .اما وقتی به سنندج رفته اند ، انها را به گورستان برده وگفته اند که حیدراعدام شده است. حسن قربانی برادرحیدر قربانی پس ازدیدن جنازه برادرش ودر اعتراض به حکم اعدام او ، توسط نهادهای امنیتی رژیم بازداشته شده است.
کمیته کردستان حزب حکمتیست ضمن تسلیت و همدردی با خانواده و بستگان حیدر قربانی ، این جنایت را شدیدا محکوم می کند و از مردم مبارز و آزادیخواه کردستان می خواهد که به این جنایت و عملکرد وحشیانه رژیم اسلامی اعتراض کنند.جمهوری اسلامی برای ایجاد ارعاب و ترس در جامعه در شرایطی که روز به روز اعتراض و نارضاتی و نفرت از جمهوری اسلامی بالا می گیرد، به اعدام و دستگیری و زندانی فعالین سیاسی ادامه می دهد. ماشین کشتار جمهوری اسلامی را باید در هم شکست .با سرنگونی انقلابی جمهوری اسلامی باید دست این جنایتکاران را از سر جامعه کوتاه کرد.
نه به اعدام
مرگ بر جمهوری جنایتکار اسلامی
کمیته کردستان حزب کمونیست کارگری – حکمتیست
یکشنبه۲۸ آذر ۱۴۰۰- ۱۹ دسامبر ۲۰۲۱