سعید یگانه- ماشین کشتار جمهوری اسلامی علیه مردم فعال شده است
روزی نیست که بیدادگاههای جمهوری اسلامی دستور قتل زندانیان ندهند.کشتن انسان‌ها به بهانه های مختلف در جمهوری اسلامی مثل آب خوردن شده است. جان انسان‌ها در حاکمیت اسلام و جمهوری اسلامی ارزشی ندارد. دین اسلام،دین خون و جنایت و حاکمیت جمهوری اسلامی جامعه را به سیاسی و تباهی کشانده است. کشتارو اعدام واختناق سیاسی، نیاز سرمایه داری و دولت بحرانزده ایران برای استثماروحشیانه کارگران ومردم زحمتکش وخفه کردن اعتراض و نارضایتی مردم است.
روز سه شنبه در سحر گاه سیا جان رضا رسایی از دستگیر شدگان خیزش انقلابی ۱۴۰۱ را گرفتند و بدون آخرین دیدار با خانواده اش اعدام کردند و او را در فضای شدید امنیتی فقط با حضور خانواده اش زیر خاک کردند. جرم رضا رسایی مثل همه اعدام شدگان خیزش انقلابی مهسا، اعتراض به تبعیض و نابرابری و اختناق حاکم بود.
جمهوری اسلامی از سرزبونی و عجز با استفاده از تنش و فضای جنگ تروریست‌ها که خود یک پای جنگ و ترور و نا امنی در منطقه است، ‌‌به تلافی ترور هنیه به کشتار زندانیان روی آورده و از مردم انتقام می گیرد . جمهوری نکبت اسلامی چهار شنبه ۷اوت فقط ۳۳ زندانی را در زندانهای مختلف به جرایم متعدد اعدام کردند. با آغاز مضحکه انتخابات رئیس جمهوری تعداد اعدام‌ شدگان تا کنون به ۷۸نفر رسیده است.
جمهوری نکبت اسلامی ،این بختک سیا به جامعه ایران جز کشتار و اعدام و ترور حذف مخالفین راهی برای ادامه بقا نمی بیند. از کشتن کولبران و سوخت بران تا دستگیری و شکنجه و ادار کردن زندانیان سیاسی به آقرار علیه خود، تا اعدام و تحمیل فقر و فلاکت به مردم به سیاست روز این رژیم تبهکار تبدیل شده است.
سوال این است آیا راهی جز سرنگونی و خلاصی از این جهنم برای اکثریت مردمی که زیر بار این همه جنایت و فقرکمر شان خورد شده باقی مانده است.
بخشی از مردم متوهم شده اند که گویا با آمدن پزشکیان اوضاع بهتر خواهد شد. متوجه نیستند که این سناریو هم نقشه خامنه ای وبه بازی گرفتن بخشی از مردم هنوز متوهم و فقط برای بقا و ادامه جنایت است.
جمهوری اسلامی نه تنها علیه مردم در ایران که یک پای جنگ و ناامنی در منطقه همراه نیروهای نیابتیش است.جنگ دولت‌ها و جریانات تروریستی نه تنها زندگی مردم را ناامن ،بلکه منتطقه را با خطر گسترش جنگ روبرو کرده است.
جمهوری اسلامی درگیر در بحران‌های مزمن و لاینحل و روبرو شدن با بیزاری و‌نفرت عمومی و برای گریز از این وضعیت و حاشیه ای کردن نارضایتی مردم از وضع موجود، به تنش و فضای جنگی دامن می زند و در این راستا کشتار زندانیان و ایجاد ترس و اختناق را هدف خود قرار داده است.
صدای زندانیان سیاسی و زندانیان محکوم به اعدام باشیم. جان چندین زندانی سیاسی دیگر، مجاهد کور کور،عباس درسین،شریفه محمدی،پخشان عزیزی و..در خطر است. راه مقابله با این وضع،گسترش اعتراض علیه حکم غیر انسانی و شنیع اعدام،گسترش اعتراض و مبارزه،اعتصابات کارگری و جنبش های اعتراض برای جارو کردن نکبت اسلامی و ‌پایان دادن به اعدام و دستگیر ی و تبعیض و‌نابرابری حاکم بر جامعه است.
تقالاهای مزبوحانه رژیم اسلامی،کشتار و اعدام جوانان و سرکوب و اختناق انعکاس ضدیت اکثریت مردم با جمهوری اسلامی و نخواستن رژیم در فضای سیاسی کنونی جامعه ایران است. جمهوری اسلامی بیشتر از هر زمانی در منگنه نفرت و بیزاری مردم وبحرانهای تو در توقرار دارد. راهی جز سرنگونی در مقابل ما نیست. جمهوری اسلامی با پزشکیان نیزجزنکبت ارمغانی برای مردم ندارد. تشدید وضعیت وخیم اقتصادی مردم ، سر کوب و اختناق، کرنش و بند و بست در سیاست خارجی اهداف رژیم بعد از مضحکه انتخابات است .شکی نیست که جمهوری اسلامی بحرانی تر از گذشته ازاین مرحله عبور خواهد کرد، تناقضات عمیقتر وجامعه را با تقابلی گسترده ترروبرو میکند. نگذاریم که سایر زندانیان سیاسی محکوم به اعدام به سرنوشت رضا رسایی دچار شوند.
8 اوت 2024