کشور کانادا به یکی از اماکن عناصر جمهوری اسلامی تبدیل شده است. کم نیستند از اختلاسگران و دزدان ثروتهای مردم که بیشتر آنها سوابق امنیتی و سرکوب نیز دارند، با پولهای دزدیده شده در کانادا مشغول بیزنس اند و جولان میدهند. در کنار اینها دانشجویان بورسیه ای که در خدمت سیاست لابیگری و تبلیغات برای مراسمهای جمهوری اسلامی اند، نهادهای باصطلاح فرهنگی که امثال سروش قاتل را بعنوان سخنران می چرخانند تا برگزاری مراسم بزرگداشت خمینی و سازماندهی مراسم عاشورا را باید به اینها اضافه کرد. هزینه این اقدامات توسط همین دزدان اموال مردم ایران، نهادهای غیر مستقیم جمهوری اسلامی و بیزنس های ایرانی وابسته به حکومت تامین میشود.

در کنار اینها لابی های علنی جمهوری اسلامی نیز در سالهای گذشته برای باز کردن سفارت جمهوری اسلامی، برپائی صندوق های رای برای مضحکه های انتخاباتی تا برگزاری تظاهرات و راه انداختن کمپین های علنی و پتیشن آنلاین برای رسمیت دادن به فعالیتهای سفارت جمهوری اسلامی در جریان بوده و هر بار از جمله با تلاش مخالفین سیاسی به شکست منجر شده است. کنگره ایرانیان تورنتو همواره یکی از نهادهائی بوده است که از طریق آن عناصری تلاش کرده اند جاده صاف کن این اقدامات ارتجاعی تحت نام “نیازهای کنسولی ایرانیان کانادا” باشند.

اخیرا و اینبار به بهانه انتخابات فدرال، عناصر مشکوک و از لابی های شناخته شده جمهوری اسلامی امثال “مجید جوهری” مضحکه جدیدی را راه انداخته اند. بیشرمانه از ایرانیان “رای” طلب میکنند و وعده میدهند که برای باز شدن سفارت جمهوری اسلامی جد و جهد خواهند کرد. نفس اینکه چنین عناصری امکان ابراز وجود پیدا میکنند و به پارلمان های محلی و فدرال راه می یابند، یک نتیجه سیاست دولت کانادا برای جذب و قبول همین سارقین حرفه ای و اختلاسگران و میدان دادن به نهادهای مذهبی و تروریسم اسلامی برای جولان دادن در این کشور است. علیرغم رابطه سرد کنونی سیاسی و دیپلماتیک دولت کانادا با جمهوری اسلامی، این دو از هم نیرو میگیرند و به هم فرصت میدهند.

ایرانیان کانادا و تورنتو!
اجازه ندهیم لابی های جمهوری اسلامی و عناصر مزدوری مانند “مجید جوهری” و امثالهم بنام شما برای اختلاسگران و دزدان و آقازاده ها و بچه آخوندها خوش رقصی کنند. ما نیازی به باز کردن سفارت جمهوری اسلامی نداریم و باید در کشورهای دیگر نیز در این جاسوس خانه ها و مراکز تروریستی را گل بگیریم و ببندیم. اجازه ندهیم لابی های جمهوری اسلامی برای منافع حقیر خود بنام ما مانوّر دهند و از سپاه تروریستی پاسداران دفاع کنند. کسانی که در دفتر کارشان با عوامل و عناصر رژیم اسلامی نشست و برخاست میکنند، از ما نیستند بلکه دشمن ما و مردم آزادیخواه ایرانند. این افراد باید از تمام ارگانهای دولتی و نهادهای مستقل بیرون انداخته شوند. همه جا آنها را افشا و طرد کنیم. بهوش باشیم و به آنها فرصت ندهیم که به بهانه انتخابات مجددا دکان دفاع از جمهوری اسلامی را باز کنند.

مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد سوسیالیسم!

تشکیلات خارج کشور حزب کمونیست کارگری ایران – حکمتیست، واحد کانادا
١٧ اکتبر ٢٠١٩