اعلامیه تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری-حکمتیست
تجاوز گروهی عوامل جمهوری اسلامی به پناهجوی سیاسی در آلمان را محکوم میکنیم!
شنبه ۹ سپتامبر ۲۰۲۴ در شهر ایزارلون در غرب آلمان پناهجوی سیاسی ایرانی توسط ۶ عامل جمهوری اسلامی ربوده و در ساختمانی متروکه آبجوسازی این شهر مورد تجاوز جنسی قرار می‌گیرد. پلیس ۴ نفر از متجاوزین را که قصد فرار از طریق جنگل‌های اطراف محل ارتکاب جرم را داشتند، دستگیر میکند. تا این لحظه پلیس موفق به دستگیری دو متجاوز دیگر که متواری شده اند نشدە است.
به گفته روزنامه اشپیگل متجاوزین عوامل جمهوری اسلامی بوده و تجاوز جنسی گروهی به پناهجوی ایرانی اهداف سیاسی داشته است. بیژن چیره سرایی نماینده مجلس آلمان در برنامه ای تلویزیونی در این رابطه از اقدامات مختلف تروریستی و حملات مختلف جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته علیه مخالفین خود در آلمان سخن گفته و چنین حمله ای را مرتبط با رژیم اسلامی در ایران دانست.
رژیم جنایتکار اسلامی از دوره نسل کشی دهه شصت از تجاوز بعنوان ابزار شکنجه استفاده کرده و مصباح یزدی از مراجع تقلیدشان به صراحت از عمل لواط بمنظور اعتراف گیری دفاع کرده است و بیش از چهار دهه است که آنرا در زندانهای مخوف و اتاق شکنجه اجرا کردەاند. ده ها دختر جوان را قبل از اعدام به عقد پاسداران و شکنجه گران در می آوردند و مورد تجاوز قرار می دادند. مردم ایران با چنین وحوشی طرف هستند.
تجاوز به زندانیان سیاسی در طول چهار دهه گذشته ادامه داشته و در آخرین مورد مشخص شکنجه گران جمهوری اسلامی تعداد زیادی از بازداشت شدگان خیزش انقلابی شهریور ۱۴۰۱ را مورد تجاوز جنسی قرار داده اند.
جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته در آلمان ‌و سایر کشورهای غربی دست به ترور و حمله به مخالفین سیاسی خود زده است. ترور میکونوس و قتل فجیع فریدون فرخزاد فقط دو نمونه از این جنایات است که دولت آلمان به خاطر حجم عظیم مبادلات اقتصادی با ایران عوامل این ترورها را به نوعی یا به جمهوری اسلامی تحویل میدهد و یا همانند ترور فریدون فرخزاد نام و مشخصات عاملین ترور را تاکنون اعلام نکرده است.
حمله به پناهجو سیاسی در ایزارلون با ابزار تجاوز جنسی حمله ای به مخالفین جمهوری اسلامی در آلمان است. حکومت اسلامی بار دیگر از سر استیصال با توسل به تجاوز جنسی میخواهد اپوزیسیون و فعالین سیاسی مخالف خود در خارج کشوررا مرعوب کند، اما کور خوانده است.
جمهوری اسلامی و دارودسته متجاوز و جنایتکارش نه در ایران و نه خارج از کشور نتوانسته و نمیتواند مخالفین و جامعه ای که خواهان سرنگونی انقلابی این رژیم جنایتکار هستند را مرعوب کند و رادیکالیزه تر شدن هر روزه مبارزات جنبش سرنگونی گواه آن است.
ایرانیان آزادیخواە مقیم آلمان
در مقابل وحشیگری عوامل تجاوزگر رژیم اسلامی قاطعانه مقابله کنیم و نگذاریم فضای سیاسی خارج کشور را مسموم و به لجن بکشند. به دولت آلمان فشار بیاوریم که با متجاوزین برخورد قاطع بکنند تا هرگز جرات چنین اعمال وحشیانه اسلامی را به خود ندهند.
۱۲ سپتامبر ۲۰۲۴
تشکیلات آلمان حزب کمونیست کارگری ایران-حکمتیست