امیر عسگری- تهددید چپ ها و کمونیستها، هم جهتی فائزه رفسنجانی، عبدالرضا داوری و سلطنت طلبان
اخیرا فائزه هاشمی رفسنجانی، انگل زاده اکبر هاشمی رفسنجانی از سیاستمداران پشت پرده سیاستهای مهم جمهوری اسلامی در چهار دهه گذشته که نتیجه سیاستهایش فقر، فلاکت، سرکوب و کشتار ‌و ترور مخالفین در داخل و خارج کشور بوده، پس از اینکه تلاش هایش در جهت چسباندن خود به زندانیان سیاسی همانند یک وصله ناچسب بی اثر ماند؛ در طی توبه نامه ای به چپ و کمونیست در زندان زهر خود را ریخت و همزمان با لجن پراکنی و درج غیر واقعیات در انکار بیشرمانه وضعیت زندانیان سیاسی، شکنجه، عدم رسیدگی درمانی و وضعیت فلاکتبار بهداشت و غذا و فعالیتها و وارونه نشان دادن تصمیمات زندانیان سیاسی، تلاش کرد تا ضمن خوش خدمتی به جمهوری اسلامی بعنوان نیروی نفوذی در بین زندانیان وجهه تمیز و پر افتخار فعالین زن چپ زندانی را خدشه دار کند، اما چهره کریه خود را عیان تر کرد.
چند‌ روز از این نامه سرتاپا امنیتی و ضد چپ و کمونیست نگذشته که عبدالرضا داوری از معاونین و مشاورین پیشین محمود احمدی نژاد خواهان چپ و کمونیست زدایی از جامعه یعنی چپ کشی میشود. ادبیات لمپنانه و فاشیستی علیه چپ و کمونیست در جامعه ای که جنبش چپ و سوسیالیستی یکی از چنبشهای موثر در تحولات سیاسی کنونی است. ادبیاتی که با خط فکری اربابش احمدی نژاد تفاوتی ندارد. در اعتراضات ۸۸ تمامی معترضین را خس و خاشاک نامید، در خیابان‌ها خونها جاری شد، ندا آقا سلطان ها کشته شدند و فاجعه زندان قرچک و کشتار مخالفین رژیم اسلامی به اوج خود رسید.
این رویکرد فاشیستی و ضد چپ فقط مخصوص فائزه رفسنجانی و عبدالرضا داوری نیست بلکه جمهوری اسلامی و بدنه تازه مخالف شده آن نیز خواهان قلع و قمع و نسل کشی تمامی کمونیستها هستند.نکته جالب اینجاست که همزمان با انتشار نامه فائزه رفسنجانی و اظهارات عبدالرضا داوری رسانه های مبلغ پهلوی همچون «کوچه» به تبلیغ چپ ستیزی و لزوم حذف چپ و کمونیست از جامعه و سخنان فاشیستی یاسمین پهلوی که خواهان مرگ چپ و کمونیست است میپردازند.
در پادکست کوچه اذعان می دارد که تحلیل یاسمین پهلوی در رابطه با خطر چپ برای فردای ایران درسته بوده و به نوعی ضمن لجن پراکنی به چپ و سوسیالیسم پروپاگاندا فاشیستی خود را پیش میبرند.
از همان ابتدا خیزش انقلابی شهریور ۱۴۰۱ در حالی که شعار؛ «مرگ بر ستمگر، چه شاه باشه، چه رهبر» و «نه سلطنت، نه رهبری، دمکراسی، برابری» در خیابانها و دانشگاهها بلند بود و همزمان با تلاش رضا پهلوی و همراهانش برای آلترناتیوسازی دار و دسته خود بودند، دو منشور از سوی فعالین مختلف کارگری و مزد بگیران انتشار داده شد و به صراحت می توان رد پای گرایش سوسیالیسم و چپ را در آنها یافت. دراین شرایط که نقشه های سلطنت طلبان و رژیم چنجی های دست به دامن پنتاگون و ناتو مستاصل شد و شاهد سردادن شعار؛ «مرگ بر سه مفسد، ملا، چپی، مجاهد» از سوی یاسمین پهلوی و تبلیغات گسترده آن از سوی طرفداران و چماق بدستان پهلوی شدیم که هنوزشاهد چنین جو فاشیستی در این جریان ورشکسته سیاسی هستیم.
این مفت خوران و جانیان یعنی از فائزه رفسنجانی، علیرضا داوری و تمامی طرفداران منتقد رژیم اسلامی تا طیف پهلوی و سلطنت طلبان همگی به خوبی میدانند، فقط چپ و کمونیست است که اگر به قدرت برسد، دیگر جایی برای سودجویی و رانت خواری و دزدی و استثمار طبقه کارگر و زحمتکشان جامعه برایشان باقی نخواهد ماند. اینان بخوبی می دانند که اگر کمونیسم در ایران پیروز شود دیگر نخواهند توانست با هزاران فریب و دروغ ذخایر ارزشمند کشور را غارت کرده و انگل زاده گانشان در چهار سوی جهان به زندگی اشرافی ادامه دهند و به همین جهت است که از همین الان با توجه به نقش چپ و کمونیست درجنبشهای اجتماعی می خواهند قبل از سرنگونی جمهوری اسلامی چپ و کمونیست را سر ببرند تا بلکه شانسی برای فردای سرنگونی داشته باشند.
دارو دسته سلطنت طلب همانطور که رضا پهلوی بارها اعلام کرده با اطلاعات و نهادهای امنیتی در ارتباط هستند و بارها طرح های مختلفی از جمله «از تاجزاده تا شاهزاده» را مطرح کرده اند. بخشی از بدنه جمهوری اسلامی در ایران که از قدرت سیاسی بیرون انداخته شده اند میخواهند نیروهای چپ و کمونیست را از همین حالا به جوخه های دار بسپارند تا فردا که رژیم اسلامی سرنگون شد شانسی برای فعالیت سیاسی و مفت خوری داشته باشند. طرفداران پهلوی و سلطنت طلبان هم با حمله به چپها ازهم اکنون میخواهند فضا را برای سربریدن انقلاب پیش رو آماده کنند. این عده همواره خواب رژیم چنج از طریق حمله نظامی ناتو و اسرائیل در سر میپرورانند و از این جهت چپ کشی و نسل کشی کمونیستها را تبلیغ میکنند تا به بلکه به اهدافشان برسند.
وظیفه چپ و کمونیست و تمامی نیروهای آزادیخواه که خواهان آزادی بیان، رفاه، برابری برای همگان هستند مقابله جدی با سیاستها و تبلیغات چپ ستیزانه و فاشیستی که از سوی انگل زادگانی مانند فائزه رفسنجانی در همکاری با نیروهای امنیتی تنظیم و تبلیغ شده و همچنین از سوی دارودسته سلطنت طلبان تبلیغ میشود، می‌باشد.
چپ و آزادیخواهان باید بار دیگر قدرت خود را هم به جمهوری اسلامی و هم جناح سلطنت طلب نشان دهند.
19 سپتامبر2024